Veškeré zboží, které naleznete v naší nabídce, před dodáním na sklad prochází několikanásobnou kontrolou tak, aby jejich stav dosáhl Vaší plné spokojenosti. Pokud se stane chyba kontaktujte nás. Určitě nalezneme společné řešení.
Jak reklamovat?
* Kontaktujte nás na info@sweet-shop.cz a sdělte nám Vaš problém. Napište číslo Vaší objednávky. Pro usnadnění vyřízení reklamace přiložte fotku reklamovaného prokudtu.
* Obratem se Vám ozveme s možným řešením.
* V případě, že zboží budete posílat zpět, zabalte jej tak, aby nedošlo k dalšímu extra poškození. Za poškození během přepravy k nám neneseme odpovědnost. Nikdy zboží neposílejte na dobírku, bohužel ho nemůžeme přijmout.
Důvody reklamace a způsoby řešení
Poškození z přepravy
Před převzetím zásilky zkontrolujte neporušenost obalů. Pokud je zásilka poničena, nepřebírejte ji. Pokud ji omylem převezmete, informujte nás do 48 hodin od převzetí zásilky. Zajistíme rychlou výměnu.
Reklamace
Jestli Vám přijde stav karet horší než uvádíme, pokusíme se vše vyřešit, ale bohužel je to velmi subjektivní, proto nás prosím kontaktujte na e-mailu, aby jsme našli nejvhodnější možnost náhrady.
Zda-li zásilka není kompletní
* To nás mrzí. Ale určitě nalezneme řešení. Co nejdříve nás informujte, ať můžeme situaci prověřit.
Reklamace v záruční době
* Kontaktujte nás okamžitě po zjištění závad výrobku. Záruční doba je 24 měsíců pro nové zboží a 12 měsíců pro použité zboží.
* V případě, že bude reklamace oprávněná, uhradíme náklady na dopravu zboží k reklamaci. Nejpozději do 30 dní od obdržení reklamovaného zboží zajistíme opravu zboží anebo jeho výměnu. O výsledku reklamace Vás budeme informovat, dle Vámi navrženém způsobu.
* Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním. Kratší životnost výrobu nelze považovat za vadu.